هتل های دبی
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل روتانا رز ریحان دبی

هتل رز ریحان با 333 متر ارتفاع در در خیابان شیخ زاید - یکی از شاخص ترین خیابان های دبی - قرار گرفته ‏است. ‏این هتل 72 طبقه، 462 اتاق دارد و نام آن به عنوان دومین هتل بلند جهان، در کتاب رکوردهای جهانی گینس ‏ثبت شده است. ‏یکی از مزیت های بزرگ «رز ریحان» دسترسی آسان آن به مراکز عمده تجاری، تفریحی و خرید دبی برای مسافران تور دبی است.‏ هتل رز ریحان با 333 متر ارتفاع در در خیابان شیخ زاید - یکی از شاخص ترین خیابان های دبی - قرار گرفته است. در واقع اطراف هتل با ایستگاه های متعدد مترو، رستوران، کافه، داروخانه و سوپرمارکت احاطه شده است. این اقامتگاه لوکس و راحت، از ایستگاه متروی DIFC سه دقیقه و از ایستگاه متروی Financial Centre دو دقیقه فاصله دارد. دبی مال (Dubai Mall) بزرگترین مرکز خرید جهان نیز تقریباً در یک و نیم کیلومتری هتل واقع شده است. اتاق های مدرن هتل واحدهای اقامتی راحت و آرامش بخشی است که به تلویزیون های LCD مجهز بوده و مناظر زیبایی از شهر دوبی را پیش چشم مهمانان تور دبی به نمایش می گذارد. مهمانان علاوه بر استخر هتل - که در طبقه چهارم واقع است - می توانند از اتاق ماساژ، سونا، اتاق بخار و جکوزی نیز استفاده کنند.ورزشگاه کاملاً مجهز، مرکز تجاری، سالن زیبایی، خشکشویی و اطوشویی، صرافی، خدمات نگهداری از کودک (در صورت درخواست)، سرویس کرایه اتومبیل و پارکینگ رایگان بخشی دیگر از امکانات هتل  برای مسافران تور دبی محسوب می شود. 

 

 

عکس ها و امکانات هتل روتانا رز ریحان دبی

سونا,باشگاه بدنسازی,وان آبگرم,سالن ماساژ,استخر روباز,سرویس بار,سرو صبحانه در اتاق,رستوران با سرویس منو باز,تجهیزات برگزاری میهمانی هاوملاقات رسمی,خانه داری,امکانات جلسه و ضیافت, ترانسفر فرودگاه, لباسشویی, خشکشویی, صبحانه در اتاق,اتو کشی,صرافی, خدمات کفش و واکس,خدمات تورها,فکس و کپی,مرکز تجارت و...

 

 

 

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور دبی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید 

هتل فورچون بوتیک دبی

 

هتل فورچون بوتیک دبی واقع در مرکز شهر دبی و منطقه دیره بنا شده است. فاصله هتل تا مرکز تجاری چند قدم و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه است. این هتل 4 ستاره  را تور دبی به گردشگرانی که به دنبال هتلی با امکانات کافی هستند پیشنهاد میکند.

امکانات هتل :

 

هتل فورچون بوتیک دبی تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است که شامل : رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، استخر سر پوشیده، استخر روباز، جکوزی، سونای خشک، باشگاه، سرویس اینترنت وایرلس پرسرعت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد.

 

 

امکانات اتاق ها :

هتل فورچون بوتیک دبی  اتاق ها بسیار زیبا و تمیز هستند. این هتل دارای  80 باب اتاق است. خدمات اتاق ها شامل : ضد صدا و اتاق پاک و بدون سیگار، تهویه هوا مطبوع
،تلویزیون ال سی دی ،حمام و لوازم بهداشتی ،روم سرویس 24 ساعته ،سشوار ،لوازم اتو ،مینی بار ،اتاقهای ضد صدا ،ماهواره و تلوییزیون ،فضای نشیمن مناسب و .... میباشد. بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور دبی ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

 

برایرزرو هتل فورچون بوتیک دبی و کسب اطلاعات بیشتر در موردتور دبیبا شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

هتل هیلتون جمیرا دبی

 

هتل هیلتون جمیرا دبی در منطقه جمیرا شهر دبی واقع شده است. هتل جزء هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل در سال 2000 احداث شده است.فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 30 دقیقه ای از هتل قرار دارد.هتل این اطمینان را به میهمانان تور دبیمی دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.      

 

امکانات هتل :

 

هتل هیلتون جمیرا دبی دارای خدماتی نظیر : رستوران، پذیرش 24 ساعته، صرافی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، زمین گلف، استخر روباز، سونا، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور، فروشگاه، گاوصندوق، مجهز به سیستم تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، اتاق جلسه، امکانات ضیافت و... می باشد.آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل هیلتون جمیرا دبی آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان تور دبی کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل هیلتون جمیرا دبی این هتل ۹ طبقه دارای ۳۸۹ اتاق است .متراژهای اتاق بسیار متنوع و با هر سلیقه وامکانات مالی سازگار است.کلیه اتاقها دارای :گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت می باشد.هتل هیلتون جمیرا دبیتدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است.

 

شما میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل کنراد دبی

 

هتل کنراد دبی در مرکز منطقه اقتصادی و فروشگاهی دبی واقع شده است. تا مرکز اقتصاد بین الملل دبی و مسجد جمیرا 30 دقیقه و تا برج خلیفه 4.5 کیلومتر و تا مرکز ‏خرید دبی مال 4 کیلومتر است.هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور دبی نوروز 96 ارائه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

 

امکانات هتل :

 

هتل کنراد دبی دارای خدماتت بینظیری مانند : میهمانان تور دبی از انواع غذاهای متنوع بین المللی در رستوران های هتل بهره مند شوند. انواع برگر و غذاهای متنوع ‏فست فودی را می توانید در رستوران ‏Cave‏ که شکل و شمایلی همانند غار دارد امتحان کنید. این رستوران نیاز به رزرو قبلی ‏دارد و از ساعت 5 عصر تا 2 بعد از نیمه شب باز است.برای نوشیدن یک چای یا قهوه در طول روز می توانید از کافه در لابی هتل در طبقه اول استفاده کنید. همچنین غذاهای سبک و ‏انواع شیرینی نیز در این کافه ارائه می شود. کافه لابی به صورت 24 ساعته باز است. مرکز اسپای هتل به نام کنراد نیز به درخواست میهمانان هتل خدمات ماساژ را ارائه می دهد و انواع امکانات از جمله سونا ‏و حمام ترکی را در اختیار میهمانان قرار می دهد.‏ خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز در این هتل ارائه می گردد.امکان اجاره کردن ماشین نیز وجود دارد ، ‏خدمات ترانسفر فرودگاه با هزینه جداگانه ارائه می شود. برای افرادی که می خواهند قرارهای کاری یا کنفرانس های تجاری داشته ‏باشند نیز اتاق کنفران با امکاناتی مدرن وجود دارد. برای افرادی که به تجارت ، امتحان کردن غذاهای متنوع و خرید از برند های لوکس علاقه مند هستند گزینه ‏مناسبی می باشد.‏ 

 

‏امکانات اتاق ها :

 

هتل کنراد دبی دارای 555 باب اتاق می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به : تلویزیون ، ماهواره ، حمام و لوازم بهداشتی ، تخت راحتی ، تهویه مناسب و.... می باشد.

 

جهت رزرو بلیطتور دبی نوروز 96و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل گرند حیات دبی

 

هتل گرند حیات دبی در سال ۲۰۰۳ در شهر زیبای دبی ساخته شده است. این هتل یکی از مدرنترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی بشمار می رورد.فاصله هتل تا فرودگاه حدود ۱۰دقیقه می باشد.هتل گرند حیات دبی در نزدیک برج خلیفه و استگاه مترو در کمتر از 100 متری موقعیت مناسبی در شهر دبی را به خود اختصاص داده است. هتل این اطمینان را به میهمانان تور دبیمی دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.      

امکانات هتل :

 

هتل گرند حیات دبی خدمات بینظیری با کادر آموزش دیده برای شما میهمانان تور دبی فراهم کرده است. این خدمات شامل : ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودکان، مرکز اداری، امکانات معلولین، پذیرش سریع، رختشویی، خشکشویی،انبار بار و چمدان، رستوران، فروشگاه، صندوق امانات،تهویه هوا ،بالکن،حمام،میزتحریر،تلفن،فضای نشستن،اینترنت ،مرکز بدنسازی،اتاق بازی، فضای سبز، زمین گلف،ماساژ،استخر روباز و سر پوشیده، سونای خشک، تنیس روی میز و زمین تنیس ،۲زمین اسکواش، مسیر دویدن و سالن بدنسازی نیز در اختیار علاقه‏ مندان به ورزش و... می باشد.آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل گرند حیات دبی آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند حیات دبی دارای 674 باب اتاق مجهز به امکانات عالی می باشد. اتاق ها دارای خدماتی نظیر : حمام ،سشوار و لوازم بهداشتی ،تلویزیون و ماهواره ، اینترنت، مینی ‏بار، سیستم تهویه‌ی مطبوع و صندوق امانات است. این اتاق ها با امکانات کافی آسایش و راحتی شما میهمانان عزیز تور دبی بعد از گشت و گذار در شهر زیبای دبی را فراهم می آورد.

 

میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

 

 تور دبی اسفند 95





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: